Aespa

Parmis 파 르 마 · 18:13 1399/08/30

هنوز بیو آسپا رو پیدا نکردم اما یه چیزایی در مورد ام وی بلک مامبا پیدا کردم خیلی سخت بود پیدا کردن اینا و ترجمه کردن پس لطفا نظر بدین و لایک کنید ❤

Korean Netizens Express Disappointment Over The Visuals Of The Aespa Members | KpopStarz          aespa Members Profile (Updated!)           

 

گروه دختران K-pop جدید Aespa متهم به کپی کردن کارهای دیگر هنرمندان در موسیقی ویدیوی Black Mamba و عکس های تبلیغاتی است
تصاویر صفحه ظاهراً یک حساب Pinterest را که توسط یک کارمند SM Entertainment راه اندازی شده است نشان می دهد که دارای تصاویر جمع آوری شده برای الهام از اولین Aespa است
اولین موزیک ویدیوی این گروه شباهت هایی به صحنه های ویدیوی Pop / Stars توسط K / DA ، یک گروه دختر مجازی از بازی ویدیویی League of Legends دارد

New K-Pop Girl Group aespa Introduces Virtual Member System | HYPEBEAST

 

Aespa ، جدیدترین گروه دختران از رسانه رسانه کره جنوبی ، SM Entertainment ، به تازگی یکی از بزرگترین K-pop های سال را تجربه کرده است - اما ورود گروه دختران در بحث و جدال بر سر ادعاهای کار سایر خلاقان بوده است برای عکسهای تبلیغاتی و اولین موزیک ویدیو آنها کپی شده است.
این گروه ، متشکل از چهار عضو در کنار چهار همتای مجازی "ae" ، آنها اولین تک آهنگ خود را به نام Black Mamba در روز سه شنبه منتشر کردند.
ناظران به سرعت به برخی از تصاویر در این ویدیو موسیقی و همچنین یک کلیپ تبلیغاتی قبلی اشاره کردند ، شبیه صحنه های ویدیوی Pop / Stars توسط K / DA ، یک گروه دختر مجازی از بازی ویدیویی League of Legends بود.
قبل از انتشار Black Mamba ، مجموعه ای از عکسهای تیزرنگ و محتوای ویدئویی مرتبط با تبلیغ چهارگانه توجهات شباهت ظاهری به کار چندین هنرمندی را که قبلاً در سیستم عاملهای رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بودند ، جلب کرد.

 

 

همانطور که اختلافات بیشتر می شد ، تصوراتی که ظاهراً یک حساب Pinterest را که توسط مدیر هنری SM Entertainment جو وو چول راه اندازی شده است نشان می دهد.
تصاویر نشان می دهد که جو برای ایجاد الهام برای پروژه های SM از جمله اولین Aespa و انتشار از دیگر هنرمندان SM ، از جمله Taemin و BoA ، آثار هنری و عکس های خاصی را پین کرده و گروه بندی کرده است.

 

 

 

aespa “Black Mamba” Plagiarism Speculation Sparks on the Internet     بازی ویدیویی که ازش کپی شده